• 24-02-2009, 02:12:02
    #1
    Aramızda acemi birliğini aşağıdaki illerde yapanlar mutlaka vardır, onların usta birliği olarak nereye düştüklerini merak ediyorum.

    Balıkesir ivrindi Jandarma = ?
    Bilecik = ?
    Çanakkale = ?

    Görüşlerini bekliyorum.
  • 24-02-2009, 02:17:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bilecik tugay ise %95 doğu %5 de bandocu seçilip batıya gider.

    gerisi hakkında bilgi sahibi değilim
  • 24-02-2009, 02:21:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben çanakkale'de yaptığım acemiliği 116'da yine ç.kaleye verdiler beni karakola. Ç.kale doğuya göndermıyor yanlız onu cok iyi billiyorum.
  • 24-02-2009, 02:25:26
    #4
    Cevablarınız için teşekkürler arkadaşlar +repledim.
  • 24-02-2009, 11:07:05
    #5
    2 arkadaşım bilecikte acemilik yaptı
    usta birliği olarak birisi osmaniyeye birisi gümüşhaneye gitti hocam.
  • 28-02-2009, 19:58:44
    #6
    2Ekmek1Maltepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 arkadaşım bilecikte acemilik yaptı
    usta birliği olarak birisi osmaniyeye birisi gümüşhaneye gitti hocam.
    Arkadaşların Jandarma mıydı?
  • 28-02-2009, 20:59:44
    #7
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda acemi birliğini aşağıdaki illerde yapanlar mutlaka vardır, onların usta birliği olarak nereye düştüklerini merak ediyorum.

    Balıkesir ivrindi Jandarma = ?
    Bilecik = ?
    Çanakkale = ?

    Görüşlerini bekliyorum.

    sülüsünde yazan göreve göre birlik sevkini verirler. Misal: İs. Mayın arama direk doğu
  • 28-02-2009, 22:10:11
    #8
    bilecik te yapan dayı oğlu şırnak ta bi dağ karakolunda usta birliğinde görev yaptı
  • 21-03-2009, 22:00:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben şırnak tümen ( jandarma) / ağır havan bölüğünde yaptım bilecikten gelen çok arkadaşım vardı