• 14-06-2022, 17:04:37
    #1
    O kadar insandan parayı vurdu. R10'da iade kararı olduğu halde asla umursamayıp hayatına devam ediyor üstüne birde şu şekil mesaj atmış (kendinin avukat olduğunu söylüyormuş r10'da gördüğüm kadarıyla)

    Bir umut insanlar heves ediyor kazanç için bunun gibi insanlarda hevesini kursağında bırakıyor yapmak isteyenlerin.
    Dava açacağız 3 kişi eğer katılmak isteyen olursa ortak bir şekilde hareket edelim.


    Whatsapp yok
    Adı Soyadı yok
    Bi telegram var ! Ama gururu kendince var )

    r10 k.adı : @lawyr;
    telegram adı : lawyr
  • 14-06-2022, 17:05:29
    #2
    Kendisiyle savcılıkta görüşeceğiz 😊
  • 14-06-2022, 17:05:49
    #3
    Profil resmini kaldırsa bari!
  • 14-06-2022, 17:21:47
    #4
    Hocam direkt icra takibinde bulunun. Savcılık genelde takipsizlik veriyor eğer ************** suçu işlenmemişse. ************** suçunun da gerçekleşmesi için bazı unsurlar gerekiyor.
  • 14-06-2022, 18:02:09
    #5
    biz de tokatlandık ama yapacak bir şey yok başımızın sadakası olsun ona.
  • 14-06-2022, 18:26:41
    #6
    Bu konuyu görmem cok iyi oldu. Az kalsın bende düşüyordum. Konu sahibine teşekkürlerimi sunuyorum. 🙏
  • 14-06-2022, 18:30:37
    #7
    ne avukatı mesleğim vukuat demek istemiştir sanırım.fazla değil 10 kişi toplansa barolar birliğine mail atsa.görürüm ben nasıl avukatmış.
  • 14-06-2022, 18:40:50
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her sorun dava ile çözülmüyor. Yakında acı bir tecrübe ile öğrenir. Herkesi mahkeme meraklısı sananlar eninde sonunda hastanede uyanıyor
  • 14-06-2022, 18:54:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcınız olsun arkadaşlar. Çaldım diye sevinmesin. Bunun gibi yavşaklar yüzünden yaşasın cehennem.