O kadar insandan parayı vurdu. R10'da iade kararı olduğu halde asla umursamayıp hayatına devam ediyor üstüne birde şu şekil mesaj atmış (kendinin avukat olduğunu söylüyormuş r10'da gördüğüm kadarıyla)

Bir umut insanlar heves ediyor kazanç için bunun gibi insanlarda hevesini kursağında bırakıyor yapmak isteyenlerin.
Dava açacağız 3 kişi eğer katılmak isteyen olursa ortak bir şekilde hareket edelim.


Whatsapp yok
Adı Soyadı yok
Bi telegram var ! Ama gururu kendince var )

r10 k.adı : @lawyr;
telegram adı : lawyr