• 14-06-2022, 15:07:52
    #1
    Yaklaşık 1 senedir burnumda sivilce gibi bisey vardı biraz tümsekli vardı ve bu durumdan rahatsızdim geçenlerde yengem guzelik uzmanı içini bosallatti yağ bezesi olduğunu söyledi simdi tümsekli indi ama orda yaklaşık 2 haftadir bi morluk var ve çok rahatsızım bu durumdan sizce bi cildiyeye gıdım mi yoksa bu tarz şeylerin geçmesi aylar mi sürer ?
    Kusura bakmayın milletin daha önemli dertleri vardır mutlaka , saçma gelmiş de olabilir ama benim için önemli olduğu icin danışmak istedim
  • 14-06-2022, 15:14:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Foto atabilseydin daha detaylı yorum yapılabilirdi hocam.
  • 14-06-2022, 15:28:05
    #3
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foto atabilseydin daha detaylı yorum yapılabilirdi hocam.
    Haklısınız koydum simdi
  • 14-06-2022, 15:28:42
    #4
    Tabii ki gitmeniz lazım. Cilt konusu şakaya gelmez. Gerçi mhrs den sıra bulabilirseniz. Yoksa özele gidin.
  • 14-06-2022, 15:37:44
    #5
    Muhtemelen iltihaplı kısım deriye yayılmıştır.
    Hemen cildiye doktoruna gitseniz iyi olur. Kalıcu duruma gelmeden doktor çaresini bulur.