Yaklaşık 1 senedir burnumda sivilce gibi bisey vardı biraz tümsekli vardı ve bu durumdan rahatsızdim geçenlerde yengem guzelik uzmanı içini bosallatti yağ bezesi olduğunu söyledi simdi tümsekli indi ama orda yaklaşık 2 haftadir bi morluk var ve çok rahatsızım bu durumdan sizce bi cildiyeye gıdım mi yoksa bu tarz şeylerin geçmesi aylar mi sürer ?
Kusura bakmayın milletin daha önemli dertleri vardır mutlaka , saçma gelmiş de olabilir ama benim için önemli olduğu icin danışmak istedim