Aşırı para gidecek...Aşırı hemde.
Bende R10 ve diğer işlerimden kazandığım paraları ufak ihtiyaçlarıma ayırarak biriktire biriktire gram,çeyrek olarak altın şeklinde kenara koymak istiyorum. Sizce mantıklı mı ? Bunu iradeli bir şekilde yaparsam 2-3 yıl içinde güzel bir birikim olur ve rahat rahat evlenirim diye düşünüyorum.
Yakın zamanda evlenen var mı ? Evlilik için planım...
14
●458
- 13-06-2022, 00:03:20
- 13-06-2022, 00:05:16Bugün Aldıgın Herşeyden Yarın Kar Edersingorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2022, 00:08:32Beyaz eşyaları alıp kenara koydurma gibi bir şey varmışWAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Haydaa niyeElma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var varAliAYKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandık desene ya Allah kolaylık versinCrocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-06-2022, 00:10:206 Yıllık Evliyim 2 Ay Sonra Erkek Evladım Dünyaya Gelicek. Vay Halimize Diye Yatıyorum Bugün Sigara Alıyorsam Yarından Ucuz Kafasıyla Evi Doldurup Taşırdım.O Kıvamdayım Evimin Önünde İnsanlar Ekmek Kuyruguna Girdikçe Kafayı Yiyorum Ekmek Kuyrukları Bitti Yemek Sırasına Giriyorlar şimdi.gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunu Siyasete Döndermeden Ben Kaçar İyi Geceler
