Aşırı para gidecek...Aşırı hemde.

Bende R10 ve diğer işlerimden kazandığım paraları ufak ihtiyaçlarıma ayırarak biriktire biriktire gram,çeyrek olarak altın şeklinde kenara koymak istiyorum. Sizce mantıklı mı ? Bunu iradeli bir şekilde yaparsam 2-3 yıl içinde güzel bir birikim olur ve rahat rahat evlenirim diye düşünüyorum.