• 13-06-2022, 00:03:20
    #1
    Aşırı para gidecek...Aşırı hemde.

    Bende R10 ve diğer işlerimden kazandığım paraları ufak ihtiyaçlarıma ayırarak biriktire biriktire gram,çeyrek olarak altın şeklinde kenara koymak istiyorum. Sizce mantıklı mı ? Bunu iradeli bir şekilde yaparsam 2-3 yıl içinde güzel bir birikim olur ve rahat rahat evlenirim diye düşünüyorum.
  • 13-06-2022, 00:04:41
    #2
    Yakın zamanda nişan yapan kuzenim sizin dediğiniz şekilde yapıyor şuan düğün için. Malum ülkenin durumu belli ₺ değer kaybediyor..
  • 13-06-2022, 00:05:16
    #3
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı para gidecek...Aşırı hemde.

    Bende R10 ve diğer işlerimden kazandığım paraları ufak ihtiyaçlarıma ayırarak biriktire biriktire gram,çeyrek olarak altın şeklinde kenara koymak istiyorum. Sizce mantıklı mı ? Bunu iradeli bir şekilde yaparsam 2-3 yıl içinde güzel bir birikim olur ve rahat rahat evlenirim diye düşünüyorum.
    Bugün Aldıgın Herşeyden Yarın Kar Edersin
  • 13-06-2022, 00:06:55
    #4
    Evlenmeni onermem gorilcim 🙂
  • 13-06-2022, 00:07:04
    #5
    evlenecek g"" r mı hocam ya :/
  • 13-06-2022, 00:07:30
    #6
    300 binlik olduk, takılar hariç. borç yok çok şükür ama 10 tl bile kalmadı. Kartla geçiniyorum. Temmuz ayında düğünüm var nasipse.
  • 13-06-2022, 00:08:32
    #7
    WAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Aldıgın Herşeyden Yarın Kar Edersin
    Beyaz eşyaları alıp kenara koydurma gibi bir şey varmış
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenmeni onermem gorilcim 🙂
    Haydaa niye
    AliAYKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenecek g"" r mı hocam ya :/
    Var var
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 binlik olduk, takılar hariç. borç yok çok şükür ama 10 tl bile kalmadı. Kartla geçiyorum. Temmuz ayında düğünüm var nasipse.
    Yandık desene ya Allah kolaylık versin
  • 13-06-2022, 00:10:20
    #8
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz eşyaları alıp kenara koydurma gibi bir şey varmış

    Haydaa niye

    Var var

    Yandık desene ya Allah kolaylık versin
    6 Yıllık Evliyim 2 Ay Sonra Erkek Evladım Dünyaya Gelicek. Vay Halimize Diye Yatıyorum Bugün Sigara Alıyorsam Yarından Ucuz Kafasıyla Evi Doldurup Taşırdım.O Kıvamdayım Evimin Önünde İnsanlar Ekmek Kuyruguna Girdikçe Kafayı Yiyorum Ekmek Kuyrukları Bitti Yemek Sırasına Giriyorlar şimdi.
    Konunu Siyasete Döndermeden Ben Kaçar İyi Geceler
  • 13-06-2022, 00:11:19
    #9
    Yakın arkadaşım evleniyor takı, mobilya, beyaz eşya 320 Bin tuttu. Daha ıvır zıvır derken 400'ü bulacak gibi duruyor. Yakında bende evlenmeyi düşünüyordum sanırım düşüncede kalacak bu gidişle. Allah herkesin yardımcısı olsun.