indruppel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden Türk Yazılımcıların %80'i = Çöp Kovası
105
●7.554
- 12-06-2022, 18:08:02Çünkü %80 i Karakterden yoksun, Nitelikli *********** olduğu için.indruppel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2022, 18:09:09Kurumsal firmaların %95'i, TV'de dijital de gördüğünüz ünlü firmaların neredeyse hepsi reklam ajansı ile çalışır hocam. Onlar da bizlere dönem dönem proje ile gelir. Çoğunu yapan arkadaşlar var, dediğim gibi detaylı proje olunca alan daralıyor. Freelance bakıyoruz. Yani şöyle söyleyeyim adam bilg. müh. 8 yıllık geçmişi var. Fiyatta güzel. Bu adam bu işi yapar diyorsun ama yapamıyor. Suç biz de mi oluyor?Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2022, 18:11:53Ya bak işteMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yani zaman konusundan müzdaribim diyor arkadaş sen birde kalkmış zaman algısı bozulmuş diyorsun.
Adama sanki, işi verceği yazılımcı 6 ay sonra biter dedi de bu adam mı 15. günde laf etti?
Verdiğin cevapları tartıyormusun? Yok kurum yapar 20K TL fln
Ya komik şeyler bunlar, yapma. Yeni geliyorsun sanırım, sonra bakıp bu mesajına ne yollardan geçmişim dersin.
PHPCİLER ne ya askldjklasjdlkas
Konuda anlatılmak istenen özelliklere sahip birisini buldum sanırım
- 12-06-2022, 18:16:29valla öyle hocam doğru dediniz, süre dışında arkadaşla çok iletişime geçmiyoruz. bu arkadaşın dili daha yanmamış, yakındır.oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu PHP dilini de bi türlü çözemedim, ya çok basit herkes yapabiliyor ya da ufak bir blog sitesi yapınca herkes PHP geliştiricisiyim diyor. iş gelince afallıyorlar. neyse herkes biraz içini döktü. herkesin yüreği burkulmuş bu konuda belli.
- 12-06-2022, 18:21:56Piyasada bilgi kirliliği sebebi ile kendisini yazılımcı olarak gören insan çok var hazır script al kur tamam yazılımcıyız denir. Hadi özel projelere girelim başkasına yaptıralım 3 5 komisyon alırız derler...
Piyasadaki müşteri portföyü de çok düzgün değil kimse kusura bakmasın x projesi 10 gün sürücek tamam fiyat nasıl verilir senin şirketinin 10 günlük masrafı artı kar marjın piyasadaki müşteri portföyü bırak senin masrafını dilenciye sadaka verir gibi davranıyor.
Ben 3 yıl önce resmi olarak şirketimi kurdum kendim ile beraber 4 kişi (resmi sgklı maaşlı personellerimiz) ile iş yapıyoruz. İnan aklıma yatmayan ve kendini üstün gören hiçbir firma müşteri ile asla çalışmam bireysel olan ne olursa olsun hiç kimsenin işini almam
Kimse yanlış anlamasın sözüm kimse için değildir. Ama piyasa artık o noktaya geldi...

alay etti arkadaş.