Piyasada bilgi kirliliği sebebi ile kendisini yazılımcı olarak gören insan çok var hazır script al kur tamam yazılımcıyız denir. Hadi özel projelere girelim başkasına yaptıralım 3 5 komisyon alırız derler...

Piyasadaki müşteri portföyü de çok düzgün değil kimse kusura bakmasın x projesi 10 gün sürücek tamam fiyat nasıl verilir senin şirketinin 10 günlük masrafı artı kar marjın piyasadaki müşteri portföyü bırak senin masrafını dilenciye sadaka verir gibi davranıyor.

Ben 3 yıl önce resmi olarak şirketimi kurdum kendim ile beraber 4 kişi (resmi sgklı maaşlı personellerimiz) ile iş yapıyoruz. İnan aklıma yatmayan ve kendini üstün gören hiçbir firma müşteri ile asla çalışmam bireysel olan ne olursa olsun hiç kimsenin işini almam

Kimse yanlış anlamasın sözüm kimse için değildir. Ama piyasa artık o noktaya geldi...