• 12-06-2022, 16:18:41
    #1
    Arkadaşlar daha e-devlet üzerinden hesaplaması yapılmadı bir site aracılığı ile yaptım ama bu doğru mu sizce? Bu ay sonu kredim bitiyor o zaman bakacağım ben

  • 12-06-2022, 16:19:43
    #2
    doğru maalesef
  • 12-06-2022, 16:19:58
    #3
    Kişisel Rütbe
    nee biz neden 3 katı kadar vereceğiz ya ben bunu bilsem kredi almazdım ki bu ne böyle
  • 12-06-2022, 16:20:14
    #4
    Hangi site?
  • 12-06-2022, 16:20:48
    #5
    Bu abartı hocam,şimdi gördüm farklı bir sitedenmiş. Bence abartılı bir şekilde hesaplanmış. ülkede kaos çıkar bu kadar alıp 2-3 kat ödenince.
  • 12-06-2022, 16:21:04
    #6
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi site?
    https://www.hesapkurdu.com/ihtiyac-k...redi-hesaplama
    bana çok abartı geldi
  • 12-06-2022, 16:21:08
    #7
    hangi site
  • 12-06-2022, 16:21:35
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nee biz neden 3 katı kadar vereceğiz ya ben bunu bilsem kredi almazdım ki bu ne böyle
    ÜFE/TÜFE'ye göre hesaplanıyor. TÜİK gerçek verileri açıklasa bundan da daha fazlasını öderdiniz. Yazık oldu gençlere.
  • 12-06-2022, 16:21:42
    #9
    Doğrudur. 2009 yılında almıştım o dönem İş Bankası bir kampanya yapmıştı kredi faizlerinde KYK'dan 1000tl daha ucuza denk geliyordu sonradan haberim oldu. Devlet kaşıkla veriyorsa kepçeyle alır