Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nee biz neden 3 katı kadar vereceğiz ya ben bunu bilsem kredi almazdım ki bu ne böyle
ÜFE/TÜFE'ye göre hesaplanıyor. TÜİK gerçek verileri açıklasa bundan da daha fazlasını öderdiniz. Yazık oldu gençlere.