Halimize Şükretmek Lazım... Adaletsiz Dünya...
Halimize Şükretmek Lazım... Adaletsiz Dünya...
15
●662
- 11-06-2022, 22:35:16Ben özelde 1 aya yakın bekledim beyin emarini. Devleti düşünemiyorumAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2022, 22:36:57Üyeliği durduruldu15 gün attı üstad Allah'a şükür diyorum bende anlamadım bel kısmında bir ağrı oldu da emar olmadan net bişey söyleyemeyiz dediler bekliyorum yani sinir sıkışması muhtemel dediler çünkü fıtık yoktu 25 hazirana gün verdiler dün doktor tanıdık olsaydı 22 sine aticakti ondeki hastada öyle olduEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2022, 22:36:57Niye şükretmek hocam? Size karşı bir sözüm yok fakat her önüne gelen şükret diyor.. ee biz şükretmeyi bilmiyor muyuz?
Cidden bir insan allahin verdiği ömrü şükür ile mi geçirmek zorunda ?
Neden güzel bir hayat yasayamiyor insanlar Müslüman diye mi?
Mesela güzel bir hayat istiyorum ve bu benim en temel hakkım. Fakat ülkemizde tepeden tırnağa adaletsizlik ve geçim sıkıntısı var. Durumu iyi olanlar şükretmek lazım diyor.
Yav geçen facebook da şöyle.bir paylaşım gördüm
- 11-06-2022, 22:39:12hocam Almanya bizi kıskanıyor dediklerinde şaka yapmıyorlardı 😅chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2022, 22:40:12Neden norveç değiliz? demek yerine" iyi ki somali değiliz" dediğimiz için gelişemiyoruz. iyiyi örnek alacağımıza kötüden ibret alıp vicdanımızı rahatlatıyoruz. işte bizi bu arabesk zihniyet tüketti" Haluk Bilginerchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama cografya kader maalesef. Benim durumum çok iyi değil ama çok daha kötülerini görünce insan şükrediyor yinede. Böyle alistirildik.
