Niye şükretmek hocam? Size karşı bir sözüm yok fakat her önüne gelen şükret diyor.. ee biz şükretmeyi bilmiyor muyuz?
Cidden bir insan allahin verdiği ömrü şükür ile mi geçirmek zorunda ?
Neden güzel bir hayat yasayamiyor insanlar Müslüman diye mi?
Mesela güzel bir hayat istiyorum ve bu benim en temel hakkım. Fakat ülkemizde tepeden tırnağa adaletsizlik ve geçim sıkıntısı var. Durumu iyi olanlar şükretmek lazım diyor.
Yav geçen facebook da şöyle.bir paylaşım gördüm
Neden norveç değiliz? demek yerine" iyi ki somali değiliz" dediğimiz için gelişemiyoruz. iyiyi örnek alacağımıza kötüden ibret alıp vicdanımızı rahatlatıyoruz. işte bizi bu arabesk zihniyet tüketti" Haluk Bilginer
Haklısınız ama cografya kader maalesef. Benim durumum çok iyi değil ama çok daha kötülerini görünce insan şükrediyor yinede. Böyle alistirildik.