• 11-06-2022, 22:31:07
    #1
    Halimize Şükretmek Lazım... Adaletsiz Dünya...
  • 11-06-2022, 22:31:43
    #2
    Maalesef ne hayatlar var. Halimize şükretmek lazım
  • 11-06-2022, 22:33:00
    #3
    Çok çok çok iyi anlıyorum.. Allah yar ve yardımcısı olsun..
  • 11-06-2022, 22:33:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcısı olsun. Emar cektirmek için 15 gün süre attılar özelde emar çeken doktor bulsam da beyin cerrahi bulamadım sadece genel cerrahi var ya nöroloji dediler ya Beyin cerrahi o da yok mecbur 15 gün bekliyorum buna şükür diyorum
  • 11-06-2022, 22:35:16
    #5
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcısı olsun. Emar cektirmek için 15 gün süre attılar özelde emar çeken doktor bulsam da beyin cerrahi bulamadım sadece genel cerrahi var ya nöroloji dediler ya Beyin cerrahi o da yok mecbur 15 gün bekliyorum buna şükür diyorum
    Ben özelde 1 aya yakın bekledim beyin emarini. Devleti düşünemiyorum
  • 11-06-2022, 22:36:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben özelde 1 aya yakın bekledim beyin emarini. Devleti düşünemiyorum
    15 gün attı üstad Allah'a şükür diyorum bende anlamadım bel kısmında bir ağrı oldu da emar olmadan net bişey söyleyemeyiz dediler bekliyorum yani sinir sıkışması muhtemel dediler çünkü fıtık yoktu 25 hazirana gün verdiler dün doktor tanıdık olsaydı 22 sine aticakti ondeki hastada öyle oldu
  • 11-06-2022, 22:36:57
    #7
    Niye şükretmek hocam? Size karşı bir sözüm yok fakat her önüne gelen şükret diyor.. ee biz şükretmeyi bilmiyor muyuz?
    Cidden bir insan allahin verdiği ömrü şükür ile mi geçirmek zorunda ?
    Neden güzel bir hayat yasayamiyor insanlar Müslüman diye mi?
    Mesela güzel bir hayat istiyorum ve bu benim en temel hakkım. Fakat ülkemizde tepeden tırnağa adaletsizlik ve geçim sıkıntısı var. Durumu iyi olanlar şükretmek lazım diyor.

    Yav geçen facebook da şöyle.bir paylaşım gördüm
  • 11-06-2022, 22:39:12
    #8
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye şükretmek hocam? Size karşı bir sözüm yok fakat her önüne gelen şükret diyor.. ee biz şükretmeyi bilmiyor muyuz?
    Cidden bir insan allahin verdiği ömrü şükür ile mi geçirmek zorunda ?
    Neden güzel bir hayat yasayamiyor insanlar Müslüman diye mi?
    Mesela güzel bir hayat istiyorum ve bu benim en temel hakkım. Fakat ülkemizde tepeden tırnağa adaletsizlik ve geçim sıkıntısı var. Durumu iyi olanlar şükretmek lazım diyor.

    Yav geçen facebook da şöyle.bir paylaşım gördüm
    hocam Almanya bizi kıskanıyor dediklerinde şaka yapmıyorlardı 😅
  • 11-06-2022, 22:40:12
    #9
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye şükretmek hocam? Size karşı bir sözüm yok fakat her önüne gelen şükret diyor.. ee biz şükretmeyi bilmiyor muyuz?
    Cidden bir insan allahin verdiği ömrü şükür ile mi geçirmek zorunda ?
    Neden güzel bir hayat yasayamiyor insanlar Müslüman diye mi?
    Mesela güzel bir hayat istiyorum ve bu benim en temel hakkım. Fakat ülkemizde tepeden tırnağa adaletsizlik ve geçim sıkıntısı var. Durumu iyi olanlar şükretmek lazım diyor.

    Yav geçen facebook da şöyle.bir paylaşım gördüm
    Neden norveç değiliz? demek yerine" iyi ki somali değiliz" dediğimiz için gelişemiyoruz. iyiyi örnek alacağımıza kötüden ibret alıp vicdanımızı rahatlatıyoruz. işte bizi bu arabesk zihniyet tüketti" Haluk Bilginer

    Haklısınız ama cografya kader maalesef. Benim durumum çok iyi değil ama çok daha kötülerini görünce insan şükrediyor yinede. Böyle alistirildik.