Filtreyi dışarıdan aldım, yağı da shell den 0w 30 aldım, sadece yağa 780TL verdim. MANN filtre seti de (hava - yağ - yakıt - karbonlu polen) 589TL
2 hafta filan anca oluyor.
Yağ değişimi 800 lirayı aşıyor..
22
●858
- 11-06-2022, 11:39:32
- 11-06-2022, 11:41:34Sahtedir hocam o yağ motoru indirirsinGraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2022, 13:12:50Castrol bayisine değiştirtdim hocam sanmıyorum sahte olsun.misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2022, 21:43:36misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam yağda kesinlikle birşey vardır. O fiyata hiç bir yerde orjinal yağ bulamazsın.GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle castrolun bidonlarının aynısının sahtesini yapmışlardı bir ara internette anlatıyorlardı. Bence yağı tekrar değiştirin aklınız kalmasın geç olmadan.