Sahtedir hocam o yağ motoru indirirsin
Castrol bayisine değiştirtdim hocam sanmıyorum sahte olsun.
Hocam yağda kesinlikle birşey vardır. O fiyata hiç bir yerde orjinal yağ bulamazsın.
Özellikle castrolun bidonlarının aynısının sahtesini yapmışlardı bir ara internette anlatıyorlardı. Bence yağı tekrar değiştirin aklınız kalmasın geç olmadan.