Yunanistan her zaman olduğu gibi kışkırtmaya devam ediyor. Bunu da maalesef kendilerine değil arkasındakilere güvenerek yapıyor. Kendi başlarına kafa tutması zaten imkansız. Siyaset yapmak için söylemiyorum ama son zamanlarda iktidara tepkiler arttı. İç politikadaki olan sorunları, dış politikayla kurtarmak için bazı sert açıklamalar olması gayet doğal çünkü seçime çok bir şey kalmadı. Gerginlikler olur gemiler sancak gösterir tatbikatlar atışlar yapılır ama savaş çok zor.
Hadi diyelim ki savaş çıktı... Burada en büyük kayıp karşıda olur. O kadar çok ada ve adacıkları var ki bunları korumaları imkansız. Yunanistan'ın en büyük korkusu o adalar