Bende gerçekten merak ediyorum, bilerek mi yazmış yoksa bu konularda yeterince tecrübesi vs yok mu öğrenmek isityorum.. ona göre gerçekten hukuki süreç başlatıp başlatmamayı düşünüyorum. Susarsa zaten hatasını anlamış sayarım.
Herkes herkesşi kolayca bir şeylerle itham ediyor. Ancak bu kadar sürat ferrari için bile fazla.
Bazıları var, çevresi oldukça geniş, bildisi oldukça fazla. Onlar bile laf söylerken bu kadar ileri zor gidiyor.