Didişmeler olur ama Rusya-Ukrayna gibi bir savaşma ihtimali olduğunu düşünmüyorum. Olursa Dünyada kartlar yeniden dağıtılır hatta 3. dünya savaşın kadar varır diye düşünüyorum.
"Bir günde alır çıkarız" diyen arkadaşlar herhalde at şarabı içip, dombra dinlerken yazıyorlar yorumu.
Savaş çıktı diyelim ne olacak?
Yunanistan masum rolünü oynayıp diğer devletleri yanına alacak. (Zaten kim seviyor ki Türkiye'yi?)
Rusya-Ukrayna'daki gibi bir savaşta olmayacak. Ne Yunanistan Ukrayna kadar küçük nede Türkiye Rusya kadar büyük.
Amborgo yiyen Türkiye şoka uğrayacak ne yaptığını şaşıracak. olan yine gariban çocuğu askerlere olacak üst kademelere hiç bir şey olmayacak. Gariban yiyecek ekmek bulamayacak.
Kıbrıs savaşındaki gibi bir Türkiye olduğunu da düşünmüyorum artık.