Anket Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 339
Türkiye - Yunanistan Savaşı Başlar Mı?
Başlamaz
%49,85 (169 Oy)
Bilemem
%7,37 (25 Oy)
Tam Deniz Havası
%42,77 (145 Oy)
  • 10-06-2022, 23:53:19
    #46
    Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniz yunanlarla dolmadı heralde 😊

    Olsun nice Mustafa kemaller nice fatih Sultan mehmetler nice seyit on basilar nicede abdulhamidler var
    İşte bu gerçekten bravo. Mustafa kemal, fatih ve abdülhamit gibi isimleri yanyanda görmedikçe biz biz olamayız.
  • 10-06-2022, 23:58:15
    #47
    Gerektiğinde hepimiz savaşırız. Ancak içimizde abartanlar var. Yok denize dökeriz, yok yüzmeyi öğretiriz.
    Bu lafları söyleyen insanlar savaştan ilk kaçacak kişiler.
    Çünkü ben bu lafları söyleyip de ayda 2 gün işe gelen memur biliyorum. Sözde kendisi Osmanlı torunu. ulan karaktersiz bu kadar vatan millet Sakaryacısın önce devletin sana verdiği işi düzgün yap.
    Neyse.
    Gördünüz Rusya’yı girdi Ukrayna’ya saplandı kaldı. İçinden çıkamıyor.
    Ne oldu dünyanın en güçlü ülkesi 1 küçük Ukrayna’yı işgal edemedi. Çünkü Rusya Ukrayna ile değil dünya ile savaşıyor. 1 Ukrayna uçağı imha ediyor arkadan 20 tane yeni uçak geliyor Avrupa’dan.
    Yunanistan’da aynısı bizim içinde olacaktır. Ondan dolayı en mantıklı adımlar atılmalı. Çünkü ölenler hep alt kademe olur. Türkiye dede Yunanistan daha.
    Savaşın iyisi kötüsü olmaz. Savaş savaştır
  • 11-06-2022, 00:15:37
    #48
    Her şey boş seçim yatırımı bunlar her seçim yaklaştığında bir şeyler çıkar
  • 11-06-2022, 00:47:34
    #49
    İki nato ülkesi savaşacak

    Aynen kanka biraz hızlı oyna da yancılar çok fazla çay içmeye başladı. 101 etse elim bende açacağım.
  • 11-06-2022, 02:01:32
    #50
    Yunanistan'ın klasik doğum sancısı gibi arada atarlanmaları başladı geçer fazla düşmeyin üzerine
  • 11-06-2022, 02:45:56
    #51
    Yemez.
  • 11-06-2022, 03:17:35
    #52
    Didişmeler olur ama Rusya-Ukrayna gibi bir savaşma ihtimali olduğunu düşünmüyorum. Olursa Dünyada kartlar yeniden dağıtılır hatta 3. dünya savaşın kadar varır diye düşünüyorum.

    "Bir günde alır çıkarız" diyen arkadaşlar herhalde at şarabı içip, dombra dinlerken yazıyorlar yorumu.
    Savaş çıktı diyelim ne olacak?
    Yunanistan masum rolünü oynayıp diğer devletleri yanına alacak. (Zaten kim seviyor ki Türkiye'yi?)

    Rusya-Ukrayna'daki gibi bir savaşta olmayacak. Ne Yunanistan Ukrayna kadar küçük nede Türkiye Rusya kadar büyük.
    Amborgo yiyen Türkiye şoka uğrayacak ne yaptığını şaşıracak. olan yine gariban çocuğu askerlere olacak üst kademelere hiç bir şey olmayacak. Gariban yiyecek ekmek bulamayacak.

    Kıbrıs savaşındaki gibi bir Türkiye olduğunu da düşünmüyorum artık.
  • 11-06-2022, 07:56:11
    #53
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık millete verilecek makarna kalmadı.
    Devletin parası yok pandemide vatandaşa yardım etmek için vatandaştan yardım topladı.
    Ayrıca karşı taraf da her gün provokasyonun Türkiye'den geldiğini söylüyor.
    Dedeağaç'ın 2,5 mil açığında Türk savaş uçaklarının uçtuğunun haberleri geliyor karşı taraftan.

    Muhtemelen büyük bir çatışma çıkacak.
    Bunun 2 büyük nedeni var.

    Asıl büyük neden, Amerika bugüne kadar Yunanistan Türkiye arasındaki tansiyonu düşürmek için hep arabuluculuk yaptı.
    2 nato ülkesinin savaşmaması için Amerika hep araya girdi.
    Ama bugün ABD değil araya girmeyi Yunanistan'ın arkasında Türkiye'ye karşı pozisyon aldı.

    Diğer neden de bu çatışma ya da savaşın seçimlerin ertelenmesine neden olacak olması.
    Birileri seçimleri ertelemekten faydalanacaksa bu savaşın çıkmasından çekinmeyeceklerdir.

    Maalesef bizde garip bir özgüven var.
    Karşımızda Yunanistan var sanıyor bazı arkadaşlar.
    Aynı oyunu Rusya'ya uyguladılar. Rusya sadece Ukraynalılarla savaşacağını sanıyordu.
    Tüm Avrupa ve Amerika Ukrayna'ya ekonomik ve askeri yardım yapıyor.

    Aynısı Yunanistan için de geçerli.
    Biz Yunanistan ile değil tüm Avrupa Birliği ve ABD ile savaşırız.
    Karşımızda Ukrayna gibi bir ordu da yok bir Nato ordusu var.
    Düşürdüğümüz her Yunan uçağına karşı bir F16 veya Rafael hibe ederler.
    Sahada Yunanistan ile savaşıyor gibi görünsek de aslında bir koalisyon ile savaşacağız.

    Hepsini geçtim bu adaları alalım diyen milliyetçilik yaptığını sanan garibanlara acıyorum.
    Atatürk Fethiye Bodrum Marmaris Çeşme'yi aldı.
    Senede kaç kere gidip Bodrum da tatil yapabiliyorsunuz da bir de üzerine adaları istiyorsunuz.
    Biz Yunanistan'dan 10 ada alsak ihale ile müteahhitlere verirler ve bedelli askerlik yapamadığı için askere giden garibanlar şehit olur, o şehit çocukları da o adalara tatile bile gidemezler.
    Helal olsun. Baştan sona okudum harika özetlemişsiniz.
  • 11-06-2022, 08:54:12
    #54
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi senaryo yazıyorsun kesin dizi film yapmalısın hocam 😁 bizim korkumuz dünde yoktu bugünde yok yarında olmayacak Yunanistan değil ABD isterse yedi duvelle gelsin . Unuttukları birşey varki biz araplara ruslara yada farklı bir millete benzemeyiz 1 ölür 1000 doğarız . Bizim için bugünde vatan için ölüm hak yarında dünde hakti.

    Bu ne biliyor musun ? (Little Boy) Senden 1000 tane daha çıkartır ama çıkanlar savaşacak durumda olur mu bilemem.