Gerektiğinde hepimiz savaşırız. Ancak içimizde abartanlar var. Yok denize dökeriz, yok yüzmeyi öğretiriz.
Bu lafları söyleyen insanlar savaştan ilk kaçacak kişiler.
Çünkü ben bu lafları söyleyip de ayda 2 gün işe gelen memur biliyorum. Sözde kendisi Osmanlı torunu. ulan karaktersiz bu kadar vatan millet Sakaryacısın önce devletin sana verdiği işi düzgün yap.
Neyse.
Gördünüz Rusya’yı girdi Ukrayna’ya saplandı kaldı. İçinden çıkamıyor.
Ne oldu dünyanın en güçlü ülkesi 1 küçük Ukrayna’yı işgal edemedi. Çünkü Rusya Ukrayna ile değil dünya ile savaşıyor. 1 Ukrayna uçağı imha ediyor arkadan 20 tane yeni uçak geliyor Avrupa’dan.
Yunanistan’da aynısı bizim içinde olacaktır. Ondan dolayı en mantıklı adımlar atılmalı. Çünkü ölenler hep alt kademe olur. Türkiye dede Yunanistan daha.
Savaşın iyisi kötüsü olmaz. Savaş savaştır