• 10-06-2022, 00:03:42
    #1
    böceklere karşı fobim var 1+0 evde tek yaşıyorum gayet rahatım ancak camı hiç açmıyor olmama rağmen ufak sinekler çıkıp duruyor ilaçlıyorum sonra yine çıkıyorlar. marketlerde sinekler için bazı aletler gördüm ama hiç bilgim yok. siz ne önerisiniz?
  • 10-06-2022, 00:08:44
    #2
    camı açmıyorum derken, sineklik takıp camı açabilirsiniz, takması da basit, yapışkan bantları var, 5 dakikada..
    görmesi zor çok ufak sinekler evde çiçek varsa onların toprağından olabiliyor, saksıya tokat atın varsa uçuşurlar.
  • 10-06-2022, 00:10:04
    #3

    Chrysamed bu ilacı kullandım benimde 4. kat eve karıncalar ve kalorifer bocekleri dadanmıştı. bu ürün hem zehirsiz zararsız hemde uzun sure heşereleri uzak tutuyor deneyebilirsiniz.

  • 10-06-2022, 00:10:30
    #4
    Arkadaşın da yazdığı gibi yapışkanlı sineklikler var. Tak pencereye tüm yaz rahat et.
  • 10-06-2022, 00:16:44
    #5
    VHS
    System Creator
    Antalya gibi bir yerde hamamböcekleri tam bir başbelası. Geçen yıl Migros'da satılan zehirli istasyonlardan almıştım, içinden 6 tane çıkıyor. Ortalama 3-4 aylık bir kullanım ömrü var. Evin belirli noktalarına bilhassa mutfak dolaplarının altına yerleştirdim. Sonuç harika! Tavsiye ediyorum.
  • 10-06-2022, 00:59:14
    #6
    bizim evdeki karıncaları artık biz rahatsız eder hale geldik öldürmekte istemiyorum çoğaldıkça çoğalıyorlar