• 09-06-2022, 09:32:58
    #1
    Merhaba,

    birinden etkileniyorum(o beden etkilenmiyor ) ona çok fazla değer veriyorum herşeyini evde ekstra zaman ayırıp yapmaya çalışıyorum ve veriyorum


    pek önemsemiyor ve takmıyor içime atıyorum bende kendime olan saygımı kaybettim


    ne yapmak lazım artık pes etmek istiyorum
  • 09-06-2022, 09:34:46
    #2
    kendine olan saygını yitirdiğini hissediyorsan uzatmanın devamı yok kanser gibi büyütme kes at.
  • 09-06-2022, 09:36:41
    #3
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendine olan saygını yitirdiğini hissediyorsan uzatmanın devamı yok kanser gibi büyütme kes at.
    kendime olan saygımı kaybettim eminim

    ama atamıyorum başaramıyorum mesafeli durmaya çalışıyorum en iyisi bu sanki
  • 09-06-2022, 09:37:39
    #4
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendime olan saygımı kaybettim eminim

    ama atamıyorum başaramıyorum mesafeli durmaya çalışıyorum en iyisi bu sanki
    bu yüzden zaten sana yüz vermiyor ya da normal karşılıyor. uzak duracaksın saman alevi gibi parlayacak neden uzaklaştı diye.
  • 09-06-2022, 09:38:15
    #5
    size adım atmıyorsa sizde kendinizi geri çekin o zaman biraz gözlemleyin hala durum aynı ise kesip atmaktan daha iyisi yoktur.
    bazı insanlar nasılsa benim diye ne zaman istesem avucumun içinde diye bildikleri için o yüzden umarsız olabiliyorlar.
    sizden daha değerli kimse yok bu dünyada bunu unutmayın.
  • 09-06-2022, 09:38:42
    #6
    Hocam it gibi davran, sevmeyen zaten direkt gider, sevende sana gelmeye çalışır.
  • 09-06-2022, 09:39:08
    #7
    Evlilik konusunda istekli kararlı ve ciddi olduğunu hissettir. Kararsızsan zaten boş. Son kararını sor. Evlenmeden o her an gidici unutma boş bırakırsan 3 5 ay sonra bakmışsın sözle nmiş nişanlanmış. Hızlı düşün flörtü uzatma olmuyorsa nasip değilmiş de geç.. Zorla güzellik olmaz
  • 09-06-2022, 09:42:33
    #8
  • 09-06-2022, 09:43:35
    #9
    Böyle durumların tek çıkarı genelde başka biriyle ilgilenmek oluyor. yoksa boş vakitlerinde düşünmeye devam edersin. Naçizane bir tavsiye benden...