Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendine olan saygını yitirdiğini hissediyorsan uzatmanın devamı yok kanser gibi büyütme kes at.
kendime olan saygımı kaybettim eminim

ama atamıyorum başaramıyorum mesafeli durmaya çalışıyorum en iyisi bu sanki