Merhaba,
birinden etkileniyorum(o beden etkilenmiyor ) ona çok fazla değer veriyorum herşeyini evde ekstra zaman ayırıp yapmaya çalışıyorum ve veriyorum
pek önemsemiyor ve takmıyor içime atıyorum bende kendime olan saygımı kaybettim
ne yapmak lazım artık pes etmek istiyorum
Birinin seni değersiz hissettirmesi
21
●694
- 09-06-2022, 09:32:58
- 09-06-2022, 09:36:41kendime olan saygımı kaybettim eminimCandede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama atamıyorum başaramıyorum mesafeli durmaya çalışıyorum en iyisi bu sanki - 09-06-2022, 09:37:39bu yüzden zaten sana yüz vermiyor ya da normal karşılıyor. uzak duracaksın saman alevi gibi parlayacak neden uzaklaştı diye.LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2022, 09:38:15size adım atmıyorsa sizde kendinizi geri çekin o zaman biraz gözlemleyin hala durum aynı ise kesip atmaktan daha iyisi yoktur.
bazı insanlar nasılsa benim diye ne zaman istesem avucumun içinde diye bildikleri için o yüzden umarsız olabiliyorlar.
sizden daha değerli kimse yok bu dünyada bunu unutmayın. - 09-06-2022, 09:38:42Hocam it gibi davran, sevmeyen zaten direkt gider, sevende sana gelmeye çalışır.
- 09-06-2022, 09:39:08Evlilik konusunda istekli kararlı ve ciddi olduğunu hissettir. Kararsızsan zaten boş. Son kararını sor. Evlenmeden o her an gidici unutma boş bırakırsan 3 5 ay sonra bakmışsın sözle nmiş nişanlanmış. Hızlı düşün flörtü uzatma olmuyorsa nasip değilmiş de geç.. Zorla güzellik olmaz
