• 06-06-2022, 13:31:46
    #1
    Yıllardır onbinlerce insan birbiriyle ticaret yapıyor. Haliyle anlaşmazlıklar, münakaşalar, küfürleşmeler, mağduriyetler olabiliyor. cs 1.6 oynarken dahi ''adres istenilen'', delikanlıysan konuma gel düsturu olan bir memlekette yaşıyoruz, merak ediyorum ve hiç zannetmiyorum ama r10'da yaşanan bir anlaşmazlık yüzünden iki taraf buluşup kavga etmiş olabilir mi r10 tarihinde var mı böyle birşey ya da buna yakın bir olay?

    Ban cezası kategorisinde gezerken telefonda küfürleşen iki üyeyi görünce merak ettim. Çok uç örnek vereyim yıllar önce tribündergi forumu yüzünden internet cafe baskını yaşanıyordu İzmir'de
  • 06-06-2022, 13:33:30
    #2
    ben de şöyle bi örnek vereyim. web tabanlı bi online oyunda biri ile çok atıştık.. en nihayetinde buluşup kavga etmek için yer belirledik. sene 2010 falan sanırım ergenlik yılları. buluştuk. kavga etmedik tabii ki çok yakın 2 arkadaş olduk..
  • 06-06-2022, 13:34:06
    #3
    Kurumsal PLUS
    Her platformda 'çürük elmalar' vardır ancak buradaki çoğu insanın bu tarz saçmalıklara girmeyecek kadar seviyeli olduğuna inanıyorum.
  • 06-06-2022, 13:34:18
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vardır illaki öyle seviyesizler, bir taraf racon keser. Diğer taraf gururuna yediremez falan
  • 06-06-2022, 13:35:57
    #5
    Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır onbinlerce insan birbiriyle ticaret yapıyor. Haliyle anlaşmazlıklar, münakaşalar, küfürleşmeler, mağduriyetler olabiliyor. cs 1.6 oynarken dahi ''adres istenilen'', delikanlıysan konuma gel düsturu olan bir memlekette yaşıyoruz, merak ediyorum ve hiç zannetmiyorum ama r10'da yaşanan bir anlaşmazlık yüzünden iki taraf buluşup kavga etmiş olabilir mi r10 tarihinde var mı böyle birşey ya da buna yakın bir olay?

    Ban cezası kategorisinde gezerken telefonda küfürleşen iki üyeyi görünce merak ettim. Çok uç örnek vereyim yıllar önce tribündergi forumu yüzünden internet cafe baskını yaşanıyordu İzmir'de
    Var ama sonu kavgayla bitmiyor
    Ben değilim, burdan iki taraf
  • 06-06-2022, 13:36:58
    #6
    Malifeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her platformda 'çürük elmalar' vardır ancak buradaki çoğu insanın bu tarz saçmalıklara girmeyecek kadar seviyeli olduğuna inanıyorum.
    Ben inanmıyorum..
  • 06-06-2022, 13:37:24
    #7
    R10.net üyelerinin %99u kültürlü, %50si evli, %80i işinde gücünde, %40ı öğrenci ve %20si buradan kazanıp okumaya çalışan insanlardandır. Olay olduğunda YeniÇeri hocamız %90 olarak çözer. Kalan %5 mahkemeye taşınır. Kalan %5 de ahirete saklar. Kavga çıkmaz r10.net'te.
  • 06-06-2022, 13:38:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    klavye delikanlısı, bordo klavyeli gibi lakabları vardır bunların.. ötesi yoktur, sanmıyorum olacağını
  • 06-06-2022, 13:38:25
    #9
    Çok agresifti rahmetli