Yıllardır onbinlerce insan birbiriyle ticaret yapıyor. Haliyle anlaşmazlıklar, münakaşalar, küfürleşmeler, mağduriyetler olabiliyor. cs 1.6 oynarken dahi ''adres istenilen'', delikanlıysan konuma gel düsturu olan bir memlekette yaşıyoruz, merak ediyorum ve hiç zannetmiyorum ama r10'da yaşanan bir anlaşmazlık yüzünden iki taraf buluşup kavga etmiş olabilir mi

r10 tarihinde var mı böyle birşey ya da buna yakın bir olay?
Ban cezası kategorisinde gezerken telefonda küfürleşen iki üyeyi görünce merak ettim. Çok uç örnek vereyim yıllar önce tribündergi forumu yüzünden internet cafe baskını yaşanıyordu İzmir'de
Var ama sonu kavgayla bitmiyor

Ben değilim, burdan iki taraf