R10' a Yeni mi Geldi Bu Özellik ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10' a Yeni mi Geldi Bu Özellik ?
15
●
1.162
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10' a Yeni mi Geldi Bu Özellik ?
1
2
06-06-2022, 11:42:51
#1
yazarbey
Benim browserda mı bir sorun var yoksa bu reklam olayı r10' a özgü yeni mi geldi
06-06-2022, 11:43:20
#2
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Bende yok 😂 değişik bişey olmuş
06-06-2022, 11:43:39
#3
Celilkilic
Banada geldi, korktum açıkcası virüs mü girdi diye
https://ads.vidoomy.com/r10net_19906.js
06-06-2022, 11:44:02
#4
yazarbey
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yok 😂 değişik bişey olmuş
Anlamadım bende. R10 u açtım karşıma bu çıktı pop up olarak
)
06-06-2022, 11:44:10
#5
Misafir
Banada geldi. Dedim aha virüs.
06-06-2022, 11:44:53
#6
onlinecihan
Rokito iş başında
06-06-2022, 11:45:14
#7
pastelboya
Platin üye
normal reklam yerleştirmeleri vardı bayadır.
06-06-2022, 11:47:33
#8
can44
sayfanin 2/1 reklam olmus
06-06-2022, 11:48:21
#9
PFC
Sayfayı göremiyorum artık
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler