• 06-06-2022, 11:42:51
    #1
    Benim browserda mı bir sorun var yoksa bu reklam olayı r10' a özgü yeni mi geldi

  • 06-06-2022, 11:43:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende yok 😂 değişik bişey olmuş
  • 06-06-2022, 11:43:39
    #3
    Banada geldi, korktum açıkcası virüs mü girdi diye

    https://ads.vidoomy.com/r10net_19906.js

  • 06-06-2022, 11:44:02
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yok 😂 değişik bişey olmuş
    Anlamadım bende. R10 u açtım karşıma bu çıktı pop up olarak )
  • 06-06-2022, 11:44:10
    #5
    Banada geldi. Dedim aha virüs.
  • 06-06-2022, 11:44:53
    #6
    Rokito iş başında
  • 06-06-2022, 11:45:14
    #7
    normal reklam yerleştirmeleri vardı bayadır.
  • 06-06-2022, 11:47:33
    #8
    sayfanin 2/1 reklam olmus
  • 06-06-2022, 11:48:21
    #9
    Sayfayı göremiyorum artık