Artık Premium üyeliğe veda ediyorum 😢 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Artık Premium üyeliğe veda ediyorum 😢
14
●
776
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Artık Premium üyeliğe veda ediyorum 😢
1
2
05-06-2022, 19:33:36
#10
Celilkilic
Selim32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde anca doğum günlerinde elde ediyoruz
Ahh bende öyle ya
Keşke doğum günüm gelse de platin olsam.
05-06-2022, 19:44:50
#11
Elma
Sebu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım tekrar almanız nasip olur. Faydası oldukça fazla oluyordur eminim, siz de çok güzel anlatmışsınız.
Ara ara görüyorum söylemeden edemeyeceğim, profil resminiz çok hoş
@
Elma
; hocam.
Sag ol hocam
05-06-2022, 19:47:02
#12
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Premium üyelikler artık ben ve benim gibiler için hayal oldu.Eskiden kazanc vardı şimdi bir damla para zor alıyorum
05-06-2022, 20:48:18
#13
saitelmas37
Herşey güzel olacak sabırla duayla
06-06-2022, 10:39:30
#14
MrPrincex
https://www.r10.net/premium-genel-al...en-uyelik.html
konuyu görünce hatırladım süresi bitmeyen üyeliğim vardı
06-06-2022, 13:26:38
#15
Metins
selim32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizde anca doğum günlerinde elde ediyoruz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler