4 Öğrenci kardeşime yemek parası gönderdim, şimdiden afiyet olsun.
Merhabalar, aramızdan 2 öğrenci dostumuza yemek ısmarlamak istiyorum.
2 Öğrenci Dostuma Yemek Ismarlamak İstiyorum
17
●860
- 04-06-2022, 16:28:00
- 04-06-2022, 16:29:08Yemek ısmarlayacağınız kişinin bu işlemi yapmasına gerek var mıErginYilmaz bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 04-06-2022, 16:29:51Hayır yok, sadece 11 dolar öğrenci için güzel bir para harçlığı çıkar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 16:31:13O zaman yemeğe talibimErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.