• 04-06-2022, 16:28:00
    #1
    4 Öğrenci kardeşime yemek parası gönderdim, şimdiden afiyet olsun.

    Merhabalar, aramızdan 2 öğrenci dostumuza yemek ısmarlamak istiyorum.
  • 04-06-2022, 16:28:55
    #2
    Allah hayrınızı kabul etsin.
  • 04-06-2022, 16:28:55
    #3
    Merhaba hocam öğrenciyim kabul ederseniz çok sevinirim.
  • 04-06-2022, 16:29:04
    #4
    Öğrenciyim, bi yemek fena olmaz açıkçası
  • 04-06-2022, 16:29:04
    #5
    Alabilirim hocam
  • 04-06-2022, 16:29:08
    #6
    Yemek ısmarlayacağınız kişinin bu işlemi yapmasına gerek var mı
    • ErginYilmaz
    ErginYilmaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-06-2022, 16:29:45
    #7
    Allah kabul etsin, yurtta kalan arkadaşlarım varsa onlar alsın ben de öğrenciyim ama çok şükür evde yemek yiyebiliyorum
  • 04-06-2022, 16:29:51
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemek ısmarlayacağınız kişinin bu işlemi yapmasına gerek var mı
    Hayır yok, sadece 11 dolar öğrenci için güzel bir para harçlığı çıkar.
  • 04-06-2022, 16:31:13
    #9
    ErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır yok, sadece 11 dolar öğrendi için güzel bir para harçlığı çıkar.
    O zaman yemeğe talibim Teşekkür ederim.