• 04-06-2022, 05:33:28
    #1
    https://www.r10.net/grafik-tasarimci...sarimlari.html
    Arkadaşlar Konum Bende Çok Yavaş Açılıyor Sizdede Öylemi ?
  • 04-06-2022, 05:43:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konum yazınca telefon konumu diye anladım:d
  • 04-06-2022, 05:45:36
    #3
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konum yazınca telefon konumu diye anladım:d
    bende konuyu açınca bi değişik oldum nasıl bişekilde açıklasam diye
  • 04-06-2022, 05:50:18
    #4
    Evet bayağı geç yükleniyor.
  • 04-06-2022, 07:47:39
    #5
    Hangi konumdasınız hoc...

    Nasıl ya. Konum derken bildiğimiz konum değil mi.

    Haa benim anlamındaki konum.

    Evet, konumunuz geç açılıyor 😅
  • 04-06-2022, 09:22:27
    #6
    Çok fazla görsel var sanırım ondan yavaş yüklüyor. Ayrı ayrı mı yüklediniz görselleri tek yüklemede sorun olmaması lazım
  • 04-06-2022, 09:26:03
    #7
    Administrator
    Çok görsel var bunların yüklenmesini bekliyor eğer kullanılan cihaz iyi değil ve internet hızlı değilse geç yüklenmesi normal.
  • 04-06-2022, 09:29:16
    #8
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok görsel var bunların yüklenmesini bekliyor eğer kullanılan cihaz iyi değil ve internet hızlı değilse geç yüklenmesi normal.
    Görselleri Optimize Ettim, Hala Aynımı Şuanda.
  • 04-06-2022, 09:44:06
    #9
    Topic olarak anlamayan sanırım bir ben değilim