https://www.r10.net/grafik-tasarimci...sarimlari.html
Arkadaşlar Konum Bende Çok Yavaş Açılıyor Sizdede Öylemi ?
Konum Yavaş Açılıyor Sizdede Öylemi ?
8
●212
- 04-06-2022, 05:33:28
- 04-06-2022, 05:45:36bende konuyu açınca bi değişik oldum nasıl bişekilde açıklasam diyeWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 09:26:03AdministratorÇok görsel var bunların yüklenmesini bekliyor eğer kullanılan cihaz iyi değil ve internet hızlı değilse geç yüklenmesi normal.
- 04-06-2022, 09:29:16Görselleri Optimize Ettim, Hala Aynımı Şuanda.Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle