• 04-06-2022, 01:08:48
    #1
    İyi ve kötü yorumlarınıza açığım saygılar
  • 04-06-2022, 01:09:49
    #2
    olmamış ama bu olmayacağı anlamına gelmez şahsen ben kendim bunu bile yapamam
  • 04-06-2022, 01:13:13
    #3
    Kırmızı outer glow fazla gibi geldi bana.
  • 04-06-2022, 01:14:34
    #4

    Oran - Orantı, boşluk kullanımı, objeler arası kullanım boşlukları vs. Neon yazılara girmiyorum.
  • 04-06-2022, 01:19:01
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Oran - Orantı, boşluk kullanımı, objeler arası kullanım boşlukları vs. Neon yazılara girmiyorum.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızı outer glow fazla gibi geldi bana.
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış ama bu olmayacağı anlamına gelmez şahsen ben kendim bunu bile yapamam
    hepinize görüşleri için teşekkür ederim, notlarımı aldım