• 03-06-2022, 14:05:05
    #1
    Merhaba,
    Kaostan beslenenler için bu konuyu düzenleyip kapatıyorum.
  • 03-06-2022, 14:06:03
    #2
    İstemiyor, Konu Kilit!
  • 03-06-2022, 14:07:09
    #3
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemiyor, Konu Kilit!
    hocam bi konuyu okusaydınız, niye boş yorum yapıyorsunuz?
  • 03-06-2022, 14:12:02
    #4
    Platin üye
    Şikayet konusu da açılabilir hocam bi şikayetlik durum varsa. Yoksa biri yada birilerinden dolayı sizin üyrliğe girmemeniz kendi kaybınız olur
  • 03-06-2022, 14:12:38
    #5
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemiyor, Konu Kilit!
  • 03-06-2022, 14:12:59
    #6
    konuyu okumadım, buyrun konu açın yetkililer değerlendirsin hocam. forumun önüne kişi atmak olmamış bence.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/
  • 03-06-2022, 14:13:54
    #7
    Çekirdek yok ama ayranım var, takipteyim.
  • 03-06-2022, 14:14:24
    #8
    Dislike olsaydı keşke ☺️
  • 03-06-2022, 14:15:55
    #9
    forum hayel satan üyeler iş götüryor ap açık şekilde iş yapanların konuların siliniyor


    hayel satan üyeler sonra forumda ne kadar üye var dolandırılıyor banlanıyor sonra yan komşusunun iş arkadaşının kimliğiyle üye oluyor yada internet kimlikle üye oluyor ondan sonra tekrar bir daha

    her şey açıkca ticaret yapanların konuları siliniyor kıyaslama yaptın mı da o şöyle onun ki böyle deniliyor