Son zamanlarda bu tarz konular çok açılmaya başlandı. Özellikle görev siteleri ve kripto siteleri altında bu paylaşımlar oluyor. 100 yatır 500 çek. 50 yatır 100 çek gibi konular. Kazançlı çıkan konuyu açıp referans veren kişi ve şirket oluyor. Birde son zamanlarda bir furya çıktı KYC onayı yap , 100 dolar yatır 50 dolar kazan. Ama 50 doları ne zaman çekiyoruz? 2 hafta sonra. Kriptonun değeri allaha emanet tabi düştü diyip 100 dolardanda olabilirsiniz. Bu tarz sitelerde çok paylaşılmaya başlandı.Bence yasaklanması lazım bu sistemlerin ponzi olduğu gayet açık. Kazanıyorum diyende emin olun başkasının parasını yiyordur sistem içinde. Sonuçta kimse kimseye havadan para vermez. Çiftlikbank misali başkasından alıp diğerine veriyordur dönüşümlü. En son hepinizin elindekini alıp tosuncuk gibi kaçacaklar.