• 02-06-2022, 12:06:43
    #10
    7 ay boyunca fiyatların aynı kalacağına inanmadığım için ben yapmazdım
  • 02-06-2022, 12:07:32
    #11
    7 ay sonra aynı aracı alırsanız oh be şanslıymışım dersiniz
    Bende aynı şeyi düşündüm arabamı satıp peşinat olarak verip milyonluk bir araba alayım dedim ama fiyatlar yerinde durmuyorki. Bu dediğimi yapsaydım ben 5 ay sonra paramı alacaktım ama arabamı satmadım. 5 ay geçti alacağım araba %50 zamlandı eğer yapsaydım elim boş kalacaktı.
  • 02-06-2022, 12:15:36
    #12
    7 ay sonra paranı geri verirse ozaman seyret keyfi
  • 02-06-2022, 12:15:47
    #13
    Clio 1.0 Touch Otomatik 0 KM tüm opsiyonlar ekli halde
    4 ay önce galerilerden 310-320 bin tl aralığında idi. Şuanda 450-460 bin tl aralığında.
    Bu tarz bir piyasada ben alımı kitlemezdim.
  • 02-06-2022, 12:19:09
    #14
    Yakın bir arkadaşım 2013 civic aracını 100 bine aldı piyasa yükselince 170 bine sattı. Amacı daha üst paket almaktı.
    Aracını sattıktan 2 hafta sonra sattığı arabanın bedeli 250 bini geçti.
    Şuan 2002 model focus aldı 130 bine ona biniyor. Olan kapıdaki arabasına oldu.
  • 02-06-2022, 12:24:42
    #15
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 ay sonra aynı aracı alırsınız ancak.
    chtkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı değil hocam bence bugünün 350k lık arabası 7 ay sonra ne olur muamma.
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıksız hocam

    - piyasa yükselecek
    - araçsız kalacaksın
    - taksit ödeyeceksin

    piyasa yükselecek ama bir de üstüne sizin dediğiniz gibi yükselirse kendi aracınızın daha yüksek km yapmış olanını anca alabileceksiniz

    araç için kredi çekmek faiz oranları yüksek olsa da bazen mantıklı oluyor 2022 model clioyu yıl başında alanlar parasını neredeyse 2ye katlayacak
    Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 ay boyunca fiyatların aynı kalacağına inanmadığım için ben yapmazdım
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 ay sonra aynı aracı alırsanız oh be şanslıymışım dersiniz
    Bende aynı şeyi düşündüm arabamı satıp peşinat olarak verip milyonluk bir araba alayım dedim ama fiyatlar yerinde durmuyorki. Bu dediğimi yapsaydım ben 5 ay sonra paramı alacaktım ama arabamı satmadım. 5 ay geçti alacağım araba %50 zamlandı eğer yapsaydım elim boş kalacaktı.
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 ay sonra paranı geri verirse ozaman seyret keyfi
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clio 1.0 Touch Otomatik 0 KM tüm opsiyonlar ekli halde
    4 ay önce galerilerden 310-320 bin tl aralığında idi. Şuanda 450-460 bin tl aralığında.
    Bu tarz bir piyasada ben alımı kitlemezdim.
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın bir arkadaşım 2013 civic aracını 100 bine aldı piyasa yükselince 170 bine sattı. Amacı daha üst paket almaktı.
    Aracını sattıktan 2 hafta sonra sattığı arabanın bedeli 250 bini geçti.
    Şuan 2002 model focus aldı 130 bine ona biniyor. Olan kapıdaki arabasına oldu.
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Oy birliğiyle reddedildi

    Vazgeçtim, kalsın kapıda o zaman. Piyasa netleşirse o zaman düşünürüm tekrardan. Aslında kilometre aldı başını gidiyor birazda ondan satmak ve daha düşük kilometre iyi bir araba almak istemiştim.
  • 02-06-2022, 12:44:10
    #16
    Bu işlemde piyasanın yükselmeyeceğine dair tahhüt vermiş gibi düşünebilirsiniz. Dolarn ve Enflasyon gerçeği varken bu iddia çok mantıksız