Size de "kamu guvenligi mesaji" geldi mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Size de "kamu guvenligi mesaji" geldi mi?
3
●
224
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Size de "kamu guvenligi mesaji" geldi mi?
01-06-2022, 13:20:04
#1
CanDostu
Adanada'yim ama Trabzon icin deneme amacli tatbikat bildirimi geldi. Telefon kendi kendine otup sonra asagidaki bildirim cikti. Aha su ekonomide birde telefon arizasi cikti diye dusundum. Acayip tirstim
01-06-2022, 13:25:30
#2
Konfor
O değilde arka planda ne var öyle
01-06-2022, 13:27:14
#3
shijie
Hamsi.
01-06-2022, 13:37:54
#4
berkozcan
Aynen o bildirim geldi bende telefon bozuldu sanmıştım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler