• 01-06-2022, 11:55:28
    #10
    Sabim üzerinden şikayet edebilirsiniz hocam.
  • 01-06-2022, 12:10:06
    #11
    Geçmiş olsun, Tuzla Gisbir hastanesinde benzeri bir olay gelmişti başıma. Danışmaya şikayetimi bildirdim, ortopediye gideceksiniz dedi tamam muayene ücretini ödedik girdim adam baktı sen gut olmuşsun dedi, benimle alakalı branş değil (hatırlamıyorum ama başka bölüme sevk etti) neyse diğer bölüme geçtik, adam muayene ücreti girişi yapılmamış dedi az önce ödeme yaptım dedim. Neyse vezneye gittim bir kez daha ücret ödeyeceksiniz deyince şalter attı bende

    sonra mı, ücretsiz şekilde muayene oldum o kadar güzel baktılar ki bana.

    sağlık çalışanlarına şiddete kedinlikle hayır diyorum ama bazısı gerçekten hak ediyor.