• 01-06-2022, 10:35:48
    #10
    Kurumsal PLUS
    Başlık çok acımasız
  • 01-06-2022, 10:37:14
    #11
    Gözümde canlanır koskoca mazi Bizde mezun oluyoruz. Tüm arkadaşlara başarılar dilerim.
  • 01-06-2022, 10:38:02
    #12
    Öncelike başarısızlık bu sınavda hayatınızın sonu değil. Kimya olarak girdiğim okulumda 5. yılımda bıraktım. Daha sonra bilgisaya programcılığı okudum. YGS ile yönetim bilişim sistemlerine tamamladım. Sonradan tolere edebilirsiniz.
  • 01-06-2022, 10:50:42
    #13
    Sınava kendi üniversitemde giriş yapacağım hemen bir üst katta
  • 01-06-2022, 10:58:56
    #14
    Clickbait yapmayın insanların zamanı değerli .