Öncelike başarısızlık bu sınavda hayatınızın sonu değil. Kimya olarak girdiğim okulumda 5. yılımda bıraktım. Daha sonra bilgisaya programcılığı okudum. YGS ile yönetim bilişim sistemlerine tamamladım. Sonradan tolere edebilirsiniz.