• 01-06-2022, 01:31:24
    #1
    Selamlar, az önce +7000 mesajlı konuyu görünce kendime bakayım dedim, bir baktım 999 yazıyor.
    E haliyle r10'da açtığımız konular da mesaj olarak sayıldığı için tam 1.000'inci mesajımı atıyorum.

    Nice 1.000'lere r10
  • 01-06-2022, 01:32:38
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
  • 01-06-2022, 01:34:20
    #3
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa olamasın diye bir mesajını sildiniz mi hocam
  • 01-06-2022, 01:34:56
    #4
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa olamasın diye bir mesajını sildiniz mi hocam
    Yok yahu.
  • 01-06-2022, 01:35:30
    #5
    Konular mesaj sayılmıyormuş, şimdi hayırlı olsun
    Anlık ;
  • 01-06-2022, 01:37:20
    #6
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konular mesaj sayılmıyormuş, şimdi hayırlı olsun
    Anlık ;

    Bence siz yazdıkça bilal hocam eskilerden bir mesajınızı siliyor (!)
  • 01-06-2022, 01:38:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konular mesaj sayılmıyormuş, şimdi hayırlı olsun
    Anlık ;

    Bir tane daha eksildi ahahahahha
  • 01-06-2022, 01:39:03
    #8
    E gene 999 😂
  • 01-06-2022, 01:40:57
    #9
    Off-topic sayılmıyo olabilir. Fenerbahçenin ÅŸampiyonluk kutlaması gibi oldu. 😁