• 01-06-2022, 00:02:36
    #1
    Vefatından önce Elazığ Akıl hastanesinde yatan bir Akıl hastasının Allah'a yazdığı ibretlik mektubu

    Ben dünya kürresi,
    Türkiye karyesi ve Urfa Köyünden,
    El-Aziz (Elazığ ) Tımarhanesi (Akıl ve Ruh Sağlığı Hastanesi) sakinlerinden; İsmi önemsiz, cismi değersiz,
    Çaresiz ve kimsesiz bir abdi acizin,
    Ahir deminde misafiri Azrail’i beklerken,
    Başhekimlik üzerinden Hâkimler Hakimi'nin
    Dergahı Uluhiyetine son arzuhalimdir..!
    Ben gam (dertlilik) deryasında,
    Fakirlik vatanında,
    Horluk ve rezillik kaftanında
    Padişah yapılmışım..!
    Meyvalardan dağdağana,
    Çalgılardan ney-kemana kapılmışım…
    Benim yatağım akasya dikeninden,
    Yorganım kirpi derisinden farksızdır.
    Kalbim Ayizman’ın (Hitlerin işkenceci Nazi Komutanı) fırını,
    Ve sahranın çöl fırtınasıdır..!
    Ruhum aşık-ı Hüda Mahbub peresttir,
    Lakin aklım kaderin cilvesi ve
    talihin sillesiyle gurestir (gelgittir)..!
    Bana gelen derdü gamın kilosu beleştir.
    Nerde bir güzel varsa bana karşı
    Keleştir (yüz vermez, cesaretlidir),
    Bütün yiğitlerde bana hep ters ve terestir.

    Aylar geçti,
    Tek temizliğim,
    Gözyaşıyla ve kara toprakla aldığım
    Teyemmüm abdesttir..!
    Yani, içtiğimiz kezzap suyu,
    Mezemiz ise ateştir..!
    Ol Resuli zişan ve Sultanı dücihan:
    “Cenabı Allah’ın insanları dünya,
    Dünyayı ise insanlar için yarattığını;
    Ruhları vücut için,
    Vücutları ise ruhlar için yarattığını;
    Erkekleri kadınlar;
    Kadınları erkekler için yarattığını;
    Cenneti mü’min kullar,
    Mü’min kulları da cennet için yarattığını;
    Cehennemi inkârcılar ve münafıklar,
    İnkârcıları ve münafıkları da
    Cehennem için yarattığını”
    Hadisleriyle haber vermiştir..!
    Peki acaba benim gibi meczup divaneleri
    Ne maksatla halk etmiştir..?
    Bilen babayiğit,
    Meydana çıkıp söylesin..!
    Allah sana iman verdi sen tuğyan edersin;
    O in’am etti sen küfran (nankörlük) edersin;
    O ikram etti sen inkar edersin;
    O ihsan etti sen isyan edersin;
    Bir de kalkıp bana deli divane diye
    Bühtan edersin..!
    Bu söylediklerimin hepsi
    Ruhumun içinde cenk etmektedir..!
    Eğer dilekçemin cevabı gelirse
    Bu manevralar sona erecektir.
    Şimdi adresimi arz ediyorum:
    Kur’an’ı geldiği yere,
    Yine Kur’an’ı getiren geri taşısın.
    Madem ki ahkamı ve ahlakı kalmadı,
    Kur’an’ın kağıdı ve yazısı neye yarasın..!
    Taki Hz. Muhammed Mehdi (A.S) gelince
    Yeniden okunup yaşansın..!
    Ey zerrelerden kürrelere,
    Yerlerden göklere
    Bütün alemlerin Rabbi..!
    Ey cemadi, nebati, hayvani,
    İnsani, ruhani ve nurani
    Her şeyin ve herkesin yegane sahibi..!
    Ey iman ve şuur ehli kalplerin
    En yüce habibi..!
    Ey dertli bedenlerin kederli gönüllerin,
    ve yaralı yüreklerin tabibi..!
    Ben biçare kulun ki;
    Garipler garibi,
    Hüzünlerin esiri,
    Zulümlerin muzdaribi,
    Öksüz, yetim ve
    Sahipsiz bir tımarhane delisi..!
    Ama kutsi muhabbet ve
    Hasretinin divanesi!…
    Herkesi ve her şeyimi elimden aldın,
    Ama sana sığındım,
    Aşkına sarıldım,
    Yegane Sen kaldın!.
    Yurdumdan yuvamdan,
    Evimden barkımdan ayırdın,
    Gurbete ve hasrete saldın,
    Ama onları ararken Sana ulaştım,
    Sevdana daldım..!
    Böylece fani ve hayali
    Görüntülerden kurtarıp
    Hakiki tecelline mazhar kıldın..!
    Yüceler yücesi Rabbim,
    Efendim..!
    Hakk’tan saparak ve haddimi aşarak,
    Haşa senden,
    Burak bineği,
    Cebrail seyisi,
    Sidretül Münteha menzili,
    Cümle mahlûkatın en şereflisi,
    Rahmanın en mükemmel
    Tecelli ve temsilcisi..!
    Kainatın fahri ebedisi,
    Ahir zaman Nebisi ve Mehdisi,
    Levhi Mahfuzun (Kader projesinin)
    Tercümanı ve tebliğcisi,
    Efendiler efendisi
    Hz. Muhammed sallallahu aleyhi vesellem’in Mahbubiyetini mi istedim..!
    Hanif Dinin üstadı ve nice Nebilerin atası
    Hz. İbrahim’in haliliyetini,
    Hz. Süleyman’ın saltanat ve servetini
    Hz. Musa’nın Celadet ve cesaretini,
    Hz. İsa’nın ruhaniyetini mi istedim..?
    Hz. Ebu Bekir Sıddık’ın
    Yüksek fazilet ve kurbiyyetini,
    Hz. Ömerül Faruk’un
    Dirayet ve teslimiyetini,
    Hz. Osman’ı
    Zinnureynin asalet ve sehavetini,
    Hz. Aliyyül Murtaza’nın
    İlim ve velayetini mi istedim..?
    Senden mülkü hâkimiyet,
    Şanü şöhret, malü servet mi talep ettim..?
    Senden vücuduma sıhhat ve afiyet,
    Aklıma ziya ve selamet,
    Hayatıma huzur ve istikamet dilendimse,
    Bunlar için de bin kere tevbe ettim..!
    Çünkü Şeriatın iptal,
    Tarikatın ihmal,
    Hakikatın ihlal ve mü’minlerin iğfal edildiği
    Bir zillet ve rezalet döneminde,
    Bana akıl ve mükellefiyet verseydin,
    Bu sadece benim mesuliyet ve
    Mahzuniyetimi ziyadeleştirecekti..!
    Sultanım Efendim:
    Ben Senden sadece seni istedim;
    Pahası elbet böyle yüksektir ve
    Tüm sevdiklerimi ve sahiplendiklerimi
    Uğruna feda etmektir..!
    Rabbim,
    Elbet vardır hikmeti ki,
    Bu kuluna
    Böyle zillet ve zahmet çektirirsin..!
    Ben haşa itiraz değil,
    Naz ederim ama,
    Umarım Sen niyaz kabul edersin..!
    Aile efradımı,
    Aklı izanımı alıp beni hicrana saldın..!
    Ama yine de şükür;
    Ya akıllı kalıp
    Ama hain ve hilekâr olaydım..!
    Ya varlıklı kalıp ama
    Zalim ve sahtekâr olaydım…
    Ya âlim ve saygın kalıp ama
    Gafil ve riyakâr olaydım…
    Ya arkalı etraflı kalıp ama
    Azgın ve zulümkar olaydım…
    Ya sağlıklı sefalı kalıp ama,
    Sapıtmış,
    Ahlaksız ve vicdansız olaydım!..
    Derdü bela ki,
    Sabredenlerin vesile-i miracıdır.
    Müminler kalbimin tacı,
    Mücrimler rahmetin muhtacı,
    Münkirler hikmetin icabı,
    Sadık ve aşık ehli cehd adaletin ilacıdır..!
    Velakin bu münafık
    Hain ve zalimler ise çıban başıdır,
    Akrep gibi sancıdır;
    Şerefli insana,
    Helali dışında bütün kadınlar
    Kızlar ana-bacıdır..!
    Ey Rabbim,
    Efendim..!
    Malum-u aliniz ve zaten yüce takdirinizdir ki;
    Ne özenli-bezekli elbiselerle
    Gezdiğim bayramlarım oldu..!
    Ne onurlu ve huzurlu
    Seyahatlerim ve seyranlarım oldu..!
    Ne etrafımda hizmet ve rağbet gösteren
    Dostlarım ve hayranlarım oldu..!
    Lezzet ne imiş,
    izzet ne imiş ve fazilet ne imiş tatmadım;
    Ama şikâyet şekavettir;
    Bütün bu fani ve fena nimetlerin
    Asıl sahibi olan
    Padişahlar Padişahını buldum..!
    Beni yoktan var ettin,
    İman ve hidayet buyurup
    Varlığından haberdar ettin,
    Ama aklımı alıp kulunu bi-karar ettin,
    Sana sonsuz şükürler olsun..!
    Şimdi son dileğim beni yanına al ve
    Bir daha huzurundan ve
    Sonsuz nurundan ayırma,
    Ne olursun..!
    Umarım
    Bu dilekçeyi yazdım diye
    Bana darılmazsın;
    Çünkü ;
    Zaten Zatından gayrıya
    Yalvarıp yakarmanın
    ŞİRK olduğunu buyurdun..!

    Dilekçeyi yazan kişi ortadaki. Allah rahmet eylesin.


    Herhangi bir şekilde alaycı yorum yapanlar direkt report edilecektir.

    Şimdi size sorum o mu deli biz mi ?
  • 01-06-2022, 00:04:59
    #2
    Akıllı olan deliler var,deli olan akıllılar...
    • ysozmen
    ysozmen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-06-2022, 00:05:50
    #3
    hocam asıl deli bizmişiz.
  • 01-06-2022, 00:07:59
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllı olan deliler var,deli olan akıllılar...
    korgeneral6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam asıl deli bizmişiz.
    kesinlikle..
  • 01-06-2022, 00:14:17
    #5
    Marka Mimarisi
    Aklı olan delirsin diye bir klişe geldi aklıma ama yazdıkları muazzam hocam Allah rahmet eylesin.
  • 01-06-2022, 00:14:56
    #6
    Durumumuz yoktu okuyamadık
  • 01-06-2022, 00:16:16
    #7
    vpodigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklı olan delirsin diye bir klişe geldi aklıma ama yazdıkları muazzam hocam Allah rahmet eylesin.
    deli ile veli arasında çok ince bir çizgi vardır demişler
  • 01-06-2022, 00:18:23
    #8

    https://www.youtube.com/watch?v=sA_3...edyaYap%C4%B1m

    Bu diziyi izlemeyen dini bütün arkadaşlar varsa izlemesini tavsiye ederim.
    • ysozmen
    ysozmen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-06-2022, 00:22:47
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=sA_3...edyaYap%C4%B1m

    Bu diziyi izlemeyen dini bütün arkadaşlar varsa izlemesini tavsiye ederim.
    kesinlikle bende tavsiye ederim. 2 kez izledim.