R10 yazılımının değeri nedir sizce? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 yazılımının değeri nedir sizce?
35
●
3.032
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 yazılımının değeri nedir sizce?
1
2
3
4
31-05-2022, 14:04:07
#19
Vucatron
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En fazla 5000 eder tema ve düzenleme yapıldı
5000₺ mi hocam
31-05-2022, 14:09:36
#20
profweb
milyar milyon
31-05-2022, 14:23:36
#21
H2Ready
yazılımdan cok kitlesi ve güvenilirliği para ediyor
31-05-2022, 14:37:59
#22
can44
kitle olsaydi konu acma, premium uyelikler, mesaj sistemi gerisi zaman icinde halledilir 0'dan 2 haftada yapilabilir,
hazir forum scripti 1-2 edit ile 3-4 gun
bu surelere bakarak fiyat cikarin.
Kimsenin olmadigi bir sistemin manasi yok tabi olayi bu
31-05-2022, 14:46:37
#23
helperman
Yazılımdan ziyade bu kadar insanı ve bu kadar aktif bir kitleyi barındırmak asıl mesele. Yazılımınız milyonluk olabilir kitlesi olmadıktan sonra çöp.
31-05-2022, 15:11:56
#24
flyingatm
Ne kitlesi yahu, adam script ederi soruyor. Vbulletin üzerine özel kodlama. 80.000 - 100.000 TL filan eder.
31-05-2022, 18:07:14
#25
Saitama
Kişisel Rütbe
@
EftalBulut
; abi wordpressede bir el atında php mi wordpress mi karıştıralım valla efsane yapıyon be
31-05-2022, 18:07:54
#26
Saitama
Kişisel Rütbe
Vucatron adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5000₺ mi hocam
evet o da sistem vea sunucu felan
31-05-2022, 18:24:14
#27
Vucatron
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet o da sistem vea sunucu felan
Ben de öyle düşündüm saf vBulletin diyorsanız bir şey diyemem ama R10 geliştirmeleri işin içine girince rakam iğne ucundan küçük kalır 😂
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler