Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet o da sistem vea sunucu felan
Ben de öyle düşündüm saf vBulletin diyorsanız bir şey diyemem ama R10 geliştirmeleri işin içine girince rakam iğne ucundan küçük kalır 😂