Çok güldüm, walla 51 yaşımda hala aynı dıurumdayım. IT konusunda bir ihtiyacım olduğunda R10 takip et, et dur. Eskiden abuk subuk insanlara bağlı kalırken artık R10 sayesinde çok yaratıcı kardeşlerimle taışmak keyif verici.
Çok güldüm, walla 51 yaşımda hala aynı dıurumdayım. IT konusunda bir ihtiyacım olduğunda R10 takip et, et dur. Eskiden abuk subuk insanlara bağlı kalırken artık R10 sayesinde çok yaratıcı kardeşlerimle taışmak keyif verici.