• 31-05-2022, 00:56:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Duruma göre alabiliriz kargo fiyatlarına bakayım ilk etapta 100 kg olucak şekilde
  • 31-05-2022, 00:58:26
    #11
    hocam 0.30 kuruştan varsa alayım hepsini ileitşişm wp
  • 31-05-2022, 00:58:26
    #12
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alanyada yaşıyorum.30 kuruştan satamıyor muymuş gerçekten ?
    Elinde toplam ne kadar varmış öğrenir misiniz ? Komple alalım diyeceğim ama söylediği gerçek değildir.
    Hocam siz benle whatsap iletişime geçin gerçek mi degilmi öğrenirsiniz bak yukarda arkadaşta yazdı nekadar varsa alayım diye yazın dedim hala yazmadı bu msjlar havada kalmasın lütfen yarın adresini vereyim gidin konusun bende kefilim adama
  • 31-05-2022, 00:59:20
    #13
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruma göre alabiliriz kargo fiyatlarına bakayım ilk etapta 100 kg olucak şekilde
    100 kg uğraşılir mi nasıl olur bilmem hocam 2 günde 1 ton çıkartıyor şuan sabit
  • 31-05-2022, 00:59:30
    #14
    Hocam, Herhangi bir pazar yerinde kilosunu 1₺'a bile koysa her türkü hepsini satar. Kendisinin satmasını tavsiye ederim biraz yoğun olur ve ağır olur ancak temiz iş yapmış olur 🙏 (Tabi ki şahsi düşüncem. Bilmiyorum tam bu işleri)
  • 31-05-2022, 00:59:42
    #15
    CEPMANYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz benle whatsap iletişime geçin gerçek mi degilmi öğrenirsiniz bak yukarda arkadaşta yazdı nekadar varsa alayım diye yazın dedim hala yazmadı bu msjlar havada kalmasın lütfen yarın adresini vereyim gidin konusun bende kefilim adama
    Birazdan iletişime geçeceğim sizinle wpdan.
    Edit:Yazdım
  • 31-05-2022, 01:00:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, Herhangi bir pazar yerinde kilosunu 1₺'a bile koyda her türkü hepsini satar. Kendisinin satmasını tavsiye ederim biraz yoğun olur ve ağır olur ancak temiz iş yapmış olur 🙏
    Pazar yerlerinde denetim var izin vs alıyorsun biraz karışık işler sanki ondan uğraşmıyordur diye düşünüyorum
  • 31-05-2022, 01:02:08
    #17
    Dynotis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden satamamış hocam diğerleri daha ucuza mı satıyormuş yoksa vatandaş kalitesini mi beğenmemiş salatalığın
    Vatandaş değil hocam hal muhabbeti biraz farklı sanırım sabahtan beri bende konuşuyorum anlamaya çalışıyorum bugün 1 kamyon salatalığı belediye sayılmadığı için çöpe dökmüş 30 krs satamiyorlar şaka gibi
  • 31-05-2022, 01:04:08
    #18
    Bizde erikleri ağaçta bıraktık satsan dert en güzeli ağaçta kalsın.