Neden satamamış hocam diğerleri daha ucuza mı satıyormuş yoksa vatandaş kalitesini mi beğenmemiş salatalığın
Vatandaş değil hocam hal muhabbeti biraz farklı sanırım sabahtan beri bende konuşuyorum anlamaya çalışıyorum bugün 1 kamyon salatalığı belediye sayılmadığı için çöpe dökmüş 30 krs satamiyorlar şaka gibi