Dynotis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden satamamış hocam diğerleri daha ucuza mı satıyormuş yoksa vatandaş kalitesini mi beğenmemiş salatalığın
Vatandaş değil hocam hal muhabbeti biraz farklı sanırım sabahtan beri bende konuşuyorum anlamaya çalışıyorum bugün 1 kamyon salatalığı belediye sayılmadığı için çöpe dökmüş 30 krs satamiyorlar şaka gibi