Anket Hangi temayı kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 33
Hangi temayı kullanıyorsunuz?
Generate Press
%42,42 (14 Oy)
Astra
%15,15 (5 Oy)
Publisher
%30,30 (10 Oy)
Kadence
%12,12 (4 Oy)
  • 28-05-2022, 19:59:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba sevgili R10 üyeleri,

    Yeni bir web sitesi açarken kullanacağınız sitenin teması kullanıcı deneyimini en çok etkileyen unsurlardan birisidir. Kötü bir temaya sahip sitede kullanıcıyı tutmak kadar zor bir şey yoktur.

    Forumda dahil olmak üzere global çapta pek çok kullanılan wordpress blog temalarının başını çeken, hızı ve seo uyumluluğu yada güzel görselliği ile gönüllerimizi çalan temalar mevcut.
    Bunların başını Generate Press, Astra, Publisher ve Kadence temaları çekiyor.

    Peki sizin tercihiniz bu 4 adet blog teması arasından hangisi ve nedeni nedir?

    Yorumlarınızı bekliyoruz
  • 28-05-2022, 20:01:32
    #2
    Hiç şüphesiz Kadence çünkü...

    1- Şimşek hızında
    2- Önemli web verilerinde başarılı

    Bunun anlamı sitenin Google sıralamalarında kolay ve hızlı yükselmesi demek.
    • NoneDigital
    • bakis
    • burakeo97
    NoneDigital, bakis ve burakeo97 bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 28-05-2022, 20:01:33
    #3
    En iyisi sanırım
    SEO uyumluluğu ve hızı ön planda tutmak istiyorsam Generate Press, farklı sektörlerde görsellik ile ön plana çıkmak istiyorsam publisher kullanıyorum genellikle

    Hizmetimizde sunduÄŸumuz gibi:
    https://www.r10.net/wordpress-kurulu...da-9989-a.html
  • 28-05-2022, 20:02:57
    #4
    GeneratePress'ten iyisi geldi mi?
  • 28-05-2022, 20:03:49
    #5
    Contentberg.
  • 28-05-2022, 20:04:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GeneratePress'ten iyisi geldi mi?
    Her temanın kendi alanında iyi olduğu veya dengelendiği unsurlar mevcut. Bu hususta belirttiğimiz 4 tema da çok iyi seviyelerde kendi alanlarında.
    Generate Press hız ve sadelik konusunda kusursuz ve schemalar ile tamamen uyumlu çalışıyor.
  • 28-05-2022, 20:05:26
    #7
    Son zamanlar Astra temasını sıklıkla kullanmaktayım. Diğer temalara göre stabilitesi yüksek, hız değerleri çok iyi ve isteklerimi karşılıyor. Bu yüzden oyumu Astra'dan yana kullanacağım.
  • 28-05-2022, 20:06:22
    #8
    KOZBA.NET
    Eski bir Jannah müdavimi olarak blog tarafında tercihim GeneratePress.
    Kurumsal anlamda bir ihtiyaç söz konusu ise Kadence.
    Bu listeye Jannah'ta eklenmeliydi
  • 28-05-2022, 20:07:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski bir Jannah müdavimi olarak blog tarafında tercihim GeneratePress.
    Kurumsal anlamda bir ihtiyaç söz konusu ise Kadence.
    Bu listeye Jannah'ta eklenmeliydi
    Evet haklısınız gözümüzden kaçmış. İlerleyen dönemde gelen yeni temalar ve güncellemeler ile tekrardan bir anket yaparız