Son zamanlar Astra temasını sıklıkla kullanmaktayım. Diğer temalara göre stabilitesi yüksek, hız değerleri çok iyi ve isteklerimi karşılıyor. Bu yüzden oyumu Astra'dan yana kullanacağım.