• 27-05-2022, 01:03:49
    #10
    Başlığı görünce daha kötü şeyler geliyor insanın aklına. Geçmiş olsun umarım geri alırsınız.
  • 27-05-2022, 01:04:47
    #11
    Sdcajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedbir Tedbir Tedbir Üzücü bir durum Allah daha iyilerini nasip etsin
    nasıl tedbirler alabiliriz hocam?
    • evdepola
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2022, 01:06:14
    #12
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her r10’a girdiğimde senin saçma konularını görüyorum. Denk mi geliyor
    Benim ne konuda ne paylaştığım seni ilgilendirmez kardeşim 5 yıllık üyesin baltalayici yorum yapıyorsun haddini bil.
    Ben senin ne paylaştığına karışmıyorum ki seni alakadar etmez @Report; baltalayıcı yorumda bulunup beni kötülüyor kişiyi engelledim yorumu da silinsin lütfen
  • 27-05-2022, 01:06:30
    #13
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her r10’a girdiğimde senin saçma konularını görüyorum. Denk mi geliyor
    Ahahahahah gece gece gülümsettin

    Konu sahibinin arkadaşı için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

    Bu arada bir kaç konu görmüştüm hesabı geri alabilecek, R10'da arama butonuna bir yüklenin derim...
  • 27-05-2022, 01:07:11
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ne konuda ne paylaştığım seni ilgilendirmez kardeşim 5 yıllık üyesin baltalayici yorum yapıyorsun haddini bil.
    Ben senin ne paylaştığına karışmıyorum ki seni alakadar etmez @Report; baltalayıcı yorumda bulunup beni kötülüyor kişiyi engelledim yorumu da silinsin lütfen
    bu ticaret konusu değil dolayısıyla konu baltalama söz konusu değil. bu konularına ilk ve son kez yazışım olsun dostum, beni de engelleyebilirsin. ancak hayatının her anını burda paylaşmana gerek yok, aynı sosyal medyada paylaşmana gerek olmadığı gibi. bir instagram kadar olmasa da burada da beğeni alınca mutlu oluyoruz değil mi?

    ikinci durum rep hesabı etiketlenerek report edilmez, sağ üstteki uyarı işaretini kullan. üçüncü durum ilgili kullanıcı gayet ilgilendirir, sen ben yokken o arkadaşımız buradaydı. sağlıcakla kal.

    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her r10’a girdiğimde senin saçma konularını görüyorum. Denk mi geliyor
    spam konu açılıyor ve müdahil olunmuyor çünkü. ben üç tane soru işaretinden ban yediğimi hatırlıyorum. mod arkadaşlar en iyisini bilir
  • 27-05-2022, 01:07:21
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl tedbirler alabiliriz hocam?
    Hiçbiryerde Kullanmadığınız bir Şifre kullanmanızı Tavsiye ederim Küçük büyük işaretlerin olduğu bir şifre en basit olaydır 2.si böyle hesaplarınızı Gmail ile açın ve Gmaile 2 adımlı doğrulama ekleyin 3. Adım Telefonunuza gelen hiçbir linki açmayın 4. Adım mümkün oldukça Ortak alan Wi-Fi kullanmayın
  • 27-05-2022, 01:08:18
    #16
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahahahah gece gece gülümsettin

    Konu sahibinin arkadaşı için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

    Bu arada bir kaç konu görmüştüm hesabı geri alabilecek, R10'da arama butonuna bir yüklenin derim...
    Burada hesap alabilecek potansiyelde insanlar var ücret karşılığı yardım edebilirler diye açtım ama para kazanma niyeti yok arkadaşların 😀
    • Konfor
    Konfor bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2022, 01:09:58
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ne konuda ne paylaştığım seni ilgilendirmez kardeşim 5 yıllık üyesin baltalayici yorum yapıyorsun haddini bil.
    Ben senin ne paylaştığına karışmıyorum ki seni alakadar etmez @Report; baltalayıcı yorumda bulunup beni kötülüyor kişiyi engelledim yorumu da silinsin lütfen
    8 sene
  • 27-05-2022, 01:10:32
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada hesap alabilecek potansiyelde insanlar var ücret karşılığı yardım edebilirler diye açtım ama para kazanma niyeti yok arkadaşların 😀
    Böyle bir niyetle bu konuda konu açmanız saçma Ücretli Ticaret postu açmanız gerek